Translate

środa, 27 listopada 2013

rajska bluza

Cóż, małą przerwę w szyciu zrobiłam na rzecz nauki gry na gitarze. Potrafię już zagrać kilka pierwszych akordów Animalsów. Jestem z siebie dumna, bo uczę się sama.. :D Podpieram się youtube :)
Pewnie chcielibyście wiedzieć, na czym stoję "z tym moim całym szyciem"?
Otóż leżę, próbuję wstać ale jak na razie mój czas nokautuje mnie serdecznym ciosem w brzuch. Widać nie kuma powiedzenia, że "leżącego się nie kopie".
Cóż, powracam pamięcią do pięknych chwil, kiedy to ja byłam na wygranej pozycji, gdy to ja wydłużałam dobę o kilka godzin, gdy to ja wygrywałam "ustawki" z czasem :)
Niestety od pogody również obrywam po łbie.. podle wykorzystuje to, że jestem meteopatą.
Wiem, że nie jesteście tu, by słuchać pierdół o mojej chwilowej niedyspozycji szyciowej.
Zatem poczęstuję Was zdjęciami tego co robiłam dotychczas :P
Na fotkach możecie zobaczyć rajską bluzę z bawełny.. z rękawem reglanowym, moje rysunki, spódnicę z kontrafałdą, którą malowałam złotą farbą przez koronkę  :)



Pozdrawiam Was, trzymajcie za mnie kciuki, bym wróciła do kondycji i skopała tyłek czasowi :)

4 komentarze:

  1. spódnica i szkice są rewelacyjne, masz talent kobietko :) Też kiedyś chciałam się nauczyć grania na gitarze, ale niestety nie wypaliło, ale Tobie życzę powodzenia kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza- to nie moje kolory, ale za to spódnica fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! To pierwsze co nasuwa mi się na myśl, gdy patrzę na Twoje projekty i prace! Masz ogromny talent <3 Rób to co robisz dalej dziewczyno, bo czuję że będziesz wielka! :) Oczywiście, że obserwuję, bo naprawdę zaciekawiłaś mnie swoim blogiem :) I ile ja bym dała, żeby mieć takie piękne stylizacje do moich zdjęć <3 Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)