Translate

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Bluza, wdzianko, nowe metki

Witajcie!
Tej zimy, u mnie będzie kobaltowo.
Mam jakiegoś tymczasowego świra na punkcie ultramaryny i nic na to nie poradzę. :)
Spieszę z informacją, iż zmieniłam metkę odzieżową.
Sami porównajcie, która lepiej się teraz prezentuje :)
Metki oczywiście zostały już wszyte do nowych uszyciuchów.
Zaszczytnym łaszkiem, który dostał jako pierwszy czarną metkę była bluza z reglanem, którą uszyłam z białej, ocieplanej dresówki, malowałam na rękawach kobaltowe romby, od taśmy malarskiej.
 Natomiast dzianinowy kardigan to czysty "nalot głodu szyciowego" który dopadł mnie w sobotę w godzinach wieczornych :D
Szyjąc go, mruczałam pod nosem, że "muszę mieć jakąś swetrzynę do ganiania po chałupie", no i jest!
Obecnie pracuję nad drugą bluzą. Potem w planach mam sukienkę, ponieważ upatrzyłam już sobie w sklepie z tkaninami piękny materiał <3 bynajmniej, nie kobaltowy :)
Krój, jaki sobie do niej zaprojektowałam jest naprawdę ładny, lecz więcej zdradzę wkrótce.
Trzymajcie się, i jakby mnie tu do świąt nie zawiało to WESOŁYCH I ZDROWYCH :)









 MOJA METKA KIEDYŚ:


 TERAZ:

11 komentarzy:

  1. Bluza z rękawami w romby jest rewelacyjna. Nowa metka też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes zdolniacha, te rakawy s asuper, no i now metka extraklasa Pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, chętnie bym przygarnęła do swojej szafy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak powstała Twoja nowa metka? znaczy się - jak można ją zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. super bluza, a nowa metka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała bluza jest świetna :) Zdecydowanie wolę drugą odsłonę metki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem kiedy przeglądam Twojego bloga, mam ochotę coś zacząć szyć. Wspaniałe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lacyjne te pomysły a i metka już na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog bardzo inspiruje!
    Druga odsłona metki- bardzo profesjonalna :))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)