Translate

wtorek, 30 kwietnia 2019

"Baby blue na okrągło"- Błękitny plecak na wiosnę:)

Cześć!

Już jakiś czas mnie nie było, połamałam sobie dłoń, lewą, dominującą, mańkucią.. (lepiej nie pytajcie). Dużo nerwów oraz czasu kosztował mnie powrót do zdrowia. Jeszcze w 100% nie odzyskałam władzy w dłoni, ponieważ wraz ze złamaniem śródręcza doszło do uszkodzenia stawu.
Nie poddaję się, szyję jakby nic się nie wydarzyło 😃 Z tą różnicą, że trochę bardziej nieudolnie, nożyczki czasem wypadają z rąk, nawlec nitkę w igle maszynowej to koszmar, zamiast sylwetek ludzi, rysuję "parówki" 😃 takie tam, problemy dnia codziennego. Reasumując- myślę, że dam radę i to tylko okres rekonwalescencji, który szybko minie.
Lecz nie przyszłam tu, by zanudzać Was opowieściami o wizytach w gabinecie chirurgicznym. :)
W pracowni dzieje się dużo, można powiedzieć, że wiosna przybyła! I to, o wiele ciekawszy temat.

Zaprojektowałam oraz wykonałam ostatnio plecak.
Na moim IG mogliście zobaczyć niewielki sneak-peek tego projektu.
Oczywiście, jak już pisałam na instagramie, we współpracy z BEROTEX.
Jeśli jakimś sposobem nie trafiliście jeszcze na tę firmę w sieci, zachęcam do przypatrzenia się bliżej ich szerokiej ofercie materiałów oraz dodatków kaletniczych. Zapraszam również do mojego przedostatniego posta, w którym opowiadam Wam o Berotexowych materiałach i pokazuję uszyte z nich torby.

To właśnie z ich produktów powstał tym razem okrągły plecak w kolorze błękitno-srebrnym.
Ojj, już dawno odcień tej pastelowej kodury nie wprawił mnie w taki zachwyt! ❤️

Nie przedłużając, podlinkuję Wam bezpośrednią drogę do tych cudowności. Jakość- jak dla mnie-bezkonkurencyjna!


Pozostańcie z nami w jeszcze lepszym kontakcie dzięki FB oraz IG.
Życzę Wam miłego dnia oraz twórczego tygodnia :) Milena

Berotex FB 

@Berotex.net

@milenaszafrandesigner



















1 komentarz:

  1. Cześć,
    Mam wrażenie, że koło jest jednym z najmodniejszych kształtów tego sezonu. Dobór kolorów jest niesamowicie fajny :D naprawdę fajne połączenie :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)