Translate

czwartek, 25 października 2018

Po prostu CZEŚĆ!

Cześć wszystkim!

Zdecydowałam, że odkurzę bloga. Ogarnia mnie to samo uczucie.. kiedy walczyłam z pierwszym postem jakieś 8 lat temu. Znów Wam nie daję gwarancji, co konkretnie z tego wyjdzie, ale jestem dobrej myśli. Wiele w życiu może się zmienić, ale na pewno nie to, że przestanę szyć..
Od grudnia 2017 działam w swojej autorskiej pracowni, z której jestem niezwykle dumna, bo sama dołożyłam wszelkich starań, by powstała. :)
Pewnie w kolejnych wpisach pokażę Wam "moją dziuplę", nowy sprzęt oraz nowe projekty :)

jestem tutaj na bieżąco: instagram



P.S. Mam cichą nadzieję, że ktoś tu ze "starych" znajomków pozostał:) Dajcie mi znać w komentarzach, muszę odświeżyć sobie pamięć :)

Trzymajcie się ciepło..

Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)