Translate

wtorek, 4 września 2012

UFO portki :)

Hej!
Kurcze, zdumiewające jest to że pomimo tego, że nie mam czasu to jeszcze piętnaście minut wyskrobię na posta albo przeróbkę. Cóż poradzić, zboczenie. :D Kto śledzi ŻPS na fejsie pewnie doczytał się, że szyję żakiet z azteckiego materiału i że owy mój wymysł do normalnych nie należy. Kojarzy mi się z dinozaurem i tandetą, ale reszty nie zdradzę i nawet zdjęć nie pokażę bo nie ma to to jeszcze  rękawów. Podejrzewam, że będę się nim brzydzić do końca swej skromnej twórczości :D
Lecz ja nie o tym...
Właśnie w niedzielę dokonałam przeróbki spodni:) Obcięłam je, wystrzępiłam, potraktowałam "aczami" i na dobitkę dobiłam ćwieki za złotówkę z sh :D Zaznaczam, że wszystko to pełny recykling, nawet acze przeterminowane :D
No i w zasadzie tyle w temacie, to mój pierwszy eksperyment tego typu:P Więcej próbować zabawy z wybielaczem nie będę:P bo jestem nieostrożna i dodatkowo wybieliłam pół siebie, ale co tam, zabawa przy niedzieli przednia :D






Trochę muzyki dla Was, mój ulubiony klasyk:) :






Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. Fajnie ci wyszły te spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo takie ufo portki bym chciała :>

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę dziwne, ale spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufo portki :D ale bardzo ładne:) ćwieki to latające spodki :D

    Gdzie jest ciuchland w którym sprzedają ćwieki? za złotówkę?! biegnę tam :D

    Pozdrawiam
    Ann:)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ostre ufo! :DD nic tylko polecieć w kosmos w takich i zawiązywać owocne przyjaźnie z kosmitami :D hahah.

    OdpowiedzUsuń
  6. UFO portki swietne :D I bardzo podoba mi sie biala linia odcinajaca dwa kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ufoludkowe spodenki naprawdę superowe! faktycznie biała linia robi wrażenie, jak ci się udało coś takiego uzyskać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele widziałam już takich spodenek, ale Twoje są naprawdę fajne, lepsze widziałam tylko kiedyś na szafie granatowo fuksjowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze szorty jakie widziałam tego sezonu:) szacun!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się podobają fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak mi miło czytać takie słowa od Ciebie!
    Mam nadzieje, że kiedyś będziemy mieli okazję się spotkać, a może nawet coś razem stworzyć.
    Nie dziękuję, aby nie zapeszać.
    Serdecznie pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetneeee !!!!!!!! będę kombinować niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeej, śliczne <3


    Jeżeli będziesz mieć chwilkę to zapraszam do siebie: www.pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są, ale nie odważyłabym się ich założyć ;D

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hah, idealna nazwa do tych spodenek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne spodenki! oryginalne i efektowne!
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  17. choć bardzo nie lubię koloru zielonego to te spodenki bardzo mi się podobają :)
    świetny pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej . dodam Cię do listy blogow odwiedzanych :) moj blog powoli sie rozwija :)
    Pozdrawiam !
    PS.Spodenki fajne. ale bym sie nie odwazyla ich zalozyc.. taka juz jestem :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)