Translate

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Moje bazgroły żurnalowe- czyli rysować każdy może...


Cześć kochani!

 Dziś podzielę się z Wami swoimi projektami w formie rysunkowej. Niestety coraz mniej czasu spędzam przy kartce i kredkach, jednak nie porzuciłam rysunku i grafiki. Po prostu nie mogłabym!

W rysunkach daję upust swoim kreatorskim fantazjom, kocham linię, chłodne kolory.
Ołówek, cienkopis lub rapidograf, tusz, kontrast. To mój styl. Czasem coś zmaluję "lepszą" bądź "gorszą ręką". Tak! Ja też miewam "bad drawing days".
A Wy? Czym zazwyczaj rysujecie/malujecie/szkicujecie? A może nie po drodze Wam z rysunkiem?

Uważam, że jest to satysfakcjonująca forma relaksu:) Przynajmniej dla mnie :)



Zapraszam Was na instagram życzę miłego tygodnia :)
Milena.





















2 komentarze:

  1. cudowne rysunki i projekty, jestem urzeczona, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Bardzo ładnie rysujesz :) naprawdę rewelacja.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)