Translate

sobota, 6 lipca 2013

KONKURS- Noś się modnie tego lata!

Witajcie :)
Jak wcześniej obiecałam, zorganizowałam razem z Kasią z bloga The Great Kate konkurs, w którym możecie wygrać 3 torby i kartę upominkową do H&M :)
Konkurs trwa do końca lipca. Razem z The Great Kate wyłonimy 4 zwyciężczynie, które najkreatywniej/najzabawniej/najciekawiej opiszą w komentarzu pod konkursowym postem facebookowym (lub pod postem konkursowym The Great Kate): JAKIE SEKRETY SKRYWA TWOJA TOREBKA? Pamiętajcie, żeby udostępnić nasze zdjęcie konkursowe oraz polubić oba fanpejdże! Zabawa trwa do końca miesiąca! ŻYCZYMY KREATYWNOŚCI! 


A teraz trochę na temat fantów które stworzyłam ja:

1) Kopertówka Galaxa


Szyłam ją i pokazywałam na swoim blogu już dawno ale po jej skończeniu zamierzałam oddać ją na konkurs, toteż leżała na półce i grzecznie czekała aż uda mi się jakiś zorganizować.
Torba to "dzieło" recyklingu, zapięcie i materiał zostały powtórnie użyte, niemniej jednak, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Jest to torba mojego projektu, malowana ręcznie farbami akrylowymi i olejnymi- przy praniu ręcznym w niskiej temperaturze, nie ma możliwości by farba zeszła. Torba nie ma klinów bocznych, co czyni ją kopertówką. Nie posiada również łańcuszka czy innego paska, więc jest to typowa torba "do ręki". W środku podszyta czarną, żakardową podszewką.

2) Kopertówka transparentny neon


Wielokrotnie podejmowałam próby szycia folii PCV, trochę się przeliczyłam, bo każda próba kończyła się fiaskiem, a przecież w tym roku jest to tak często występujące tworzywo, zwłaszcza w torebkach i butach. I kiedy myślałam już, że znów źle się ten eksperyment skończy, wyszła mi taka oto torba, która jakiś tam swój urok jednak ma. To, czego moja maszyna nie złapała, postanowiłam skleić pistoletem klejowym na gorąco oraz przyczepić neonową wstążkę z obydwu stron :) Torba również jest kopertówką "do ręki", nie posiada zapięcia. Uszyta z nowiutkiej folii PCV oraz z równie nowej wstążki neonowej :) Mam nadzieję, że przyszłej zwyciężczyni będzie wiernie służyć :)

Reasumując:
Ode mnie, do puli powędrowały te dwie kopertki. Kasia natomiast oddała torbę, którą możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu oraz kupiła kartę upominkową do H&M.

Jeśli choć trochę, któryś z upominków przyciągnął Waszą uwagę, nie wahajcie się i weźcie udział w naszym konkursie :) TU lub TU należy opisać, jakie sekrety skrywa Twoja torba:)

Ja, w swojej torebce noszę nici, rozsypane igły i szpilki, dziwnym trafem teleportują się do niej nawet mydełka krawieckie oraz nierzadko pędzle do farb.. Świetliki wędkarskie, plastry oraz stos karteluszek wielkości pudełka po zapałkach, na których mam z reguły zapisane, co kupić i gdzie :D 
Z rzeczy normalniejszych: MP4, słucham zawsze i wszędzie bo bym zwariowała, muzyka plasuje się na drugim miejscu moich "miłości", zaraz po szyciu :) Portfel, klucze, okulary, długopisy, gumy do żucia, cała masa wizytówek różnych firm szyciowych i nie :) Ach i zapomniałabym o telefonie.. hmm, może dlatego, że po prostu najczęściej zapominam go ze sobą zabierać :)

Pozdrawiam Was kochani i życzę słonecznego weekendu :)
Milena

8 komentarzy:

  1. wonderful post lovely information about fashion, this post got me some important fashion information thanks

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynujący blog ;>
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;>
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza kopertówka super :)'
    Ciekawy blog.
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcy :) Może załapię się na następny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja kopertówki. Bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebeczki bardzo stylowe i inspirujące :)
    Mam pytanko, skąd wzięłaś folię pcv na neonową kopertówkę ?
    Pozdrowienia :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie gdzie kupiłaś folie PCV bo bardzo intensywnie ja poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosz.. i na zdrowie :) :
      Plastics Group
      Al. Witosa 18 A 20-315 Lublin

      Usuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)