Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Pokaz żakietów

Witam!
Już trochę czasu minęło a ja milczałam i milczałam. Prawda jest taka, że próbowałam wyskrobać dla Was jakiś estetyczny obraz z mojego pokazu :D Na imprezę wzięłam aparat lecz przekonałam się, że  dopóki ja sama nie zrobię zdjęć to wiem, że na mojego "fotografa" liczyć nie mogę... bo w tej kwestii jest beznadziejny :P
Cóż.. będę miała nauczkę na przyszłość :D
Próbowałam coś sklecić, może choć trochę ukaże Wam magię tamtego wspaniałego wieczoru.

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji Balu Charytatywnego. Na długie owacje na stojąco zasługują Kasia Łukasiewicz oraz Julka Farbotka. Dziewczyny z powerem i zapałem do życia, mega pozytywne i uśmiechnięte. W szczególności wielkie "DZIĘKUJĘ" dla osób licytujących oryginalne fanty, dla darczyńców, projektantów, osób znanych i lubianych.
Nie ma sensu, żebym opisywała dokładnie co działo się w ten wyjątkowy wieczór. Redaktor naczelny portalu damy-rade.org, Rafał Wieliczko napisał genialną relację z tego wydarzenia opatrzoną zdjęciami, wystarczy kliknąć TU

Ja zapraszam Was na mój kulejący filmik i garstkę zdjęć:)





 A moją kreacją na bal była serwetkowa sukienka, która ostatnio wzbudziła spore zainteresowanie na blogu i fanpejdżu :)



Mam jeszcze dla Was kochani bonus w postaci filmiku z perspektywy Black&White Event Agency, która przygotowywała modelki do pokazu. Zapraszam!



Co u mnie? Jak na razie bardzo szyciowo.. Przygotowuję się do konkursu. Siedzę noc i dzień przed maszyną, maluję, drę materiał, kleję, upinam, usztywniam i tworzę wiele innych, dziwnych technik :D Efektami pochwalę się po konkursie, ale to nie oznacza, że będę tu rzadko bywać, wręcz przeciwnie, niedługo Wam coś zaprezentuje. I tym razem nie będzie to ubranie :)
Pozdrawiam Was gorąco i życzę zatrzęsienia pomysłów :)
Milena Szafran. Jestem TU

13 komentarzy:

  1. Tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, widzialam relację i u Farbotki [uwielbiam ją z torebką się nie rozstaje!] i u Iwony i ogólnie głosno o tym było , wiec wspaniała sprawa!! Gratulacje:))
    Mam nadzieje, że potem znajdziesz dla mnie chwilę na wywiad;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulację i życzę dalszych sukcesów... masz talent:)


    buźki - e-fashion:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !
    Wpadnij do mnie - mam dla Ciebie wyróżnienie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, wspaniała kolekcja i pokaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow¡¡¡ życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj się pierwszy raz natknęłam na Twojego bloga, przejrzałam dosyć sporą jego część i właśnie w tym momencie wpadł na listę moich ulubionych blogów! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, świetnie wyglądałaś ♥ zazdroszczę włosów...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)