Translate

niedziela, 3 czerwca 2012

WYNIKI CANDY WIOSENNEGO!!

Witam!
Szybko się usprawiedliwiam, że nie mogłam podać wyników 1.06.
Sama losowania zorganizować też nie mogłam ponieważ jestem bardzo ale to bardzo zajęta i pochłonięta nowymi obowiązkami jakie wiążą się z nową pracą.
Poszłam na łatwiznę. Wylosował za mnie generator liczbowy.
Kołnierzyk zgarnia osoba, której komentarz znajduje się na 4 pozycji, jest nią:


Shoco



 Serdecznie gratuluję zwyciężczyni i dziękuję wszystkim uczestniczkom za udział w candy;)


 Pozdrawiam, Lawendowa.

6 komentarzy:

  1. wow dziękuję! <3 już wysyłam moje dane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna bluzka! sama zrobiłaś?
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooo, bardzo mi się tu podoba na Twoim blogu. Sama próbowałam coś szyć ale średnio idzie. czy bluzkę powyżej sama wyciełaś i zrobiłaś?
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, masz talent zazdroszczę ...
    też bym chciała umieć szyć, ale niestety..
    nie jest to mi dane ...
    ciekawy blog, będę odwiedzać, zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona twoimi strojami;D Masz talent i widać że to kochasz.

    Zapraszam : http://devicest.blogspot.com/
    No i oczywiście obserwuje! Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)