Translate

czwartek, 20 października 2011

Ostatnia, letnia, fioletowo-floralna kreacja...

Hej!

Dzisiaj uszyłam sukienkę z elastycznego materiału, bez zamka, prostą w wykonaniu. Irytuje mnie dół który nie układa się jak potrzeba ale mam nadzieję że jak uprasuje to wszystko dobrze się ułoży;D
Sukienka w tonach fioletu, dół raczej lila ale lubię na nią patrzeć, tak dziwnie zwyczajnie "cieszy oko", może to dlatego, że lubię takie odcienie;) Pokazuję wam efekt, a dalej moje drogie, oceńcie już same;) W tytule napisałam, że ostatnia ponieważ teraz wezmę się za jakieś komplety, żakieciki i może spodnie z powodu wszech panującej jesieni;) Zachęcam do tego abyście zerknęły post niżej na moim blogu i poczytały o tym co robiłam wcześniej;)
Sama niedługo szykuję candy, myślę, że to tylko kwestia dni ponieważ brakuje mi jednej osóbki obserwującej mój blog bym mogła zacząć rozdanie;) Także zapraszam już teraz;) W międzyczasie  czekam z niecierpliwością na moje metki;) Niedługo przyjdą pocztą;) Pozdrawiam was i zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku;)







13 komentarzy:

  1. Jest przepiękna naprawdę:):):) Aż zapytam bo muszę - szyłaś coś kiedyś dla innych tak aby mogli to od Ciebie kupić?:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sukienka robi wrażenie. Francja-elegancja :) Chciałabym ją zobaczyć na żywej bryle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie szyje tylko dla siebie i dla osób z rodziny;) Ale indywidualne zamówienia też podejmuję.

    A jeśli chodzi o żywą osobę to nie mam na kim pokazywać;p A sama przed obiektywem wyginać się nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra robi cudowne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent, przyznam się, że troche zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co uszylaś bym nosila! Piękne, naprawdę! Skąd bierzesz takie wspaniale materialy w kwiaty :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna! Zazdroszczę Ci talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma bloga, ale widze tutaj wielką artystkę, naprawde śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czad! bomba! księżniczkowa taka:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego komentarza:) Zostaw po sobie ślad:)

Nie spamuj ani nie reklamuj, sama znajdę drogę i na pewno do Ciebie zajrzę :)